Hírek

Fontos információ:

A személyes csomagfeladás irodánkban jelenleg nem lehetséges!

Kedves Ügyfelünk!

Irodánkban a személyes csomagfeladás technikai okokból nem lehetséges.

Megértésedet köszönjük!

Ügyfélszolgálatunk telefonos elérése akadozik

Kedves Ügyfelünk!

 

A telefonos rendszerünkben pillanatnyi hiba jelentkezett. Ennek jele, hogy néha váratlanul megszakadnak a vonalaink. A hiba elhárításán folyamatosan dolgoznak kollégáink, így türelmeteket kérjük és köszönjük!

 

A Fürgefutár.hu csapata

Kérjük válaszd a banki átutalást fizetési opcióként!

Kedves Ügyfelünk!

Jelenleg a Borgun fizetési szolgáltató oldala nem a megszokott módon működik, így kérünk Téged, hogy számláid kiegyenlítéséhez válaszd a banki átutalás opciót, melyet kollégáink folyamatosan ellenőriznek.

Partnerünk kollégái dolgoznak a hiba elhárításán!

Megértésed köszönjük!

Fürgefutár.hu

Tervezett karbantartás a honlapunkon

2017. március 28-án reggel 7:00 és 7:45 között a honlapunkon tervezett karbantartást végzünk, melynek eredményeként az árkalkulátorunk rövid időszakokra elérhetetlen lesz.

Megértésedet köszönjük!

A Fürgefutár.hu csapata

Március 15-én zárva vagyunk!

Értesítünk Benneteket, hogy irodánk Március 15-én zárva van.

Honlapunk fogadja megbízásaitokat, azonban feldolgozásukra leghamarabb március 16-án kerül sor.

Partnereink sem dolgoznak. Nincs csomag felvétel, sem kiszállítás.

 

Március 3-án új irodába költözünk, ezért ügyfélszolgálatunkat pénteken csak 15:00-ig érheted el!

A személyes csomagfeladás irodánkban továbbra sem lehetséges!

Pénteken (március 3-án) elhagyjuk Wesselényi utcában lévő irodánkat, és egy új irodába fogunk költözni, ami a Déli pályaudvartól 5 percre található. 😊

15:00-tól kezdjük a költözést, így ügyfélszolgálatunk a pénteki napon csak délután 3 óráig lesz elérhető. Ha bármilyen kérdésed van felénk, akkor mindenképpen 3 óra előtt hívj fel minket, vagy legközelebb hétfőn (vagyis március 6-án) a már jól megszokott időpontban.

Új címünk: 1122 Budapest, Maros utca 12.

Türelmedet és megértésedet kérjük! 😊

Köszönjük!

Üdvözlettel,

A Fürgefutár.hu csapata

Kérjük válaszd a banki átutalást fizetési opcióként!

Kedves Ügyfelünk!

Jelenleg a borgun fizetési szolgáltató oldala nem a megszokott módon működik, így kérünk Téged, hogy számláid kiegyenlítéséhez válaszd a banki átutalás opciót, melyet kollégáink folyamatosan ellenőriznek.

Partnerünk kollégái dolgoznak a hiba elhárításán!

Megértésed köszönjük!

Fürgefutár.hu

Az időjárási körülményekre való tekintettel a felvételek és kézbesítések csúszhatnak!

Az időjárási körülményekre való tekintettel a felvételek és kézbesítések csúszhatnak, késedelmet szenvedhetnek.

Megértésed köszönjük.

Vedd igénybe a TNT 12 órás szolgáltatását külföldre is! Már elérhető weboldalunkon!

Mostantól oldalunkon kiválaszthatod a TNT 12 órás szolgáltatását külföldre is! És hogy mely országokra érvényes az, hogy a csomagod 12 óráig érkezik meg? Olvasd el blogbejegyzésünket, ha több információra van szükséged! https://furgefutar.hu/blog/hamarosan-elerheto-weboldalunkon-a-tnt-12-oras-szolgaltatasa-kulfoldre-is/ 

Ne felejts el tájékozódni telefonos ügyfélszolgálatunknál, mielőtt igénybe veszed az új szolgáltatást!

Új fejlesztések weboldalunkon! Nézd meg, hogy milyen újdonságok lesznek nálunk!

Szeretnénk, hogy honlapunk a lehető legfelhasználó barátabb legyen, ezért folyamatos fejlesztéseket végzünk el rajta. Kíváncsi vagy, hogy min dolgozunk most? Akkor kattints ide, és olvasd el ezzel kapcsolatos blog bejegyzésünket!