Hírek

Telefonos ügyfélszolgálatunk technikai okok miatt nem elérhető

Kedves Ügyfelünk!

Telefonos ügyfélszolgálatunk technikai okok miatt nem elérhető. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben az ugyfelszolgalat@furgefutar.hu e-mail címen. Kollégáink már dolgoznak a hiba elhárításán.

Köszönjük a türelmet!

 

Fürgefutár.hu csapat

Nagy-Britannia csomagküldés szolgáltatások felfüggesztése

Kedves Ügyfelünk,

Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a Nagy-Britannia/Írország között jelenleg nem lehetséges a csomagfeladás.

Frissítés 2021. január 1-től: 

Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy ismét elérhetőek a közúti és légi szolgáltatások Nagy-Britannia/Írország és Magyarország között UPS és TNT partnerünkkel.

A visszafordított csomagokkal kapcsolatosan,

DPD partnerünk januári tájékoztatása:

A szállítási díj jóváírását a nemzetközi ÁSZF-ük 8.1 pontja alapján vis maior körülmények miatt nem tudják teljesíteni.

GLS partnerünk januári tájékoztatása: 

Amely csomagok nem hagyták el Magyarországot és visszaszállításra kerültek, belföldi szállítási díj lesz várhatóan számlázva.

Azon csomagok esetében, amelyek elhagyták Magyarországok majd visszaszállításra kerültek, a szállítási díj jóváírása vis maior körülmények miatt nem teljesíthető.

Köszönjük a megértést és türelmet!

Fürgefutár.hu csapat

Csomagcímzés helyesen, hogy biztosan célba találjon

A helyes csomagcímzés, csomagküldés szempontjai

A helyes csomagcímzés a csomagküldés szempontjából elengedhetetlen, hiszen mind a belföldi, mind a külföldi csomagszállításnál csak akkor számíthatunk sikeres kézbesítésre, ha a csomagcímzést megfelelően végeztük el. Így ahhoz, hogy a csomag biztosan megfelelő helyre érkezzen nem árt odafigyelni. Ezen felül összegyűjtöttünk még néhány fontos lépést amire érdemes figyelni mielőtt feladjuk a csomagunkat. Fontos, hogy a rendelés leadása során ellenőrizzük, hogy az adott mezőbe biztosan a megfelelő információt írtuk-e. A rendszer a legtöbb esetben automatikusan generálja a fuvarleveleket/csomagcímkéket, így amit a visszaigazoló e-mailben megkapunk, az nyomtatás után már fel is kerülhet a csomagra. 

Csomagolás minősége

Elsősorgolás minőségeban fordítsunk kellő figyelmet a megfelelő csomagolásra. Ha jól belegondolunk ez az egyik legfontosabb lépés, hiszen ha nem gondoskodunk a megfelelő csomagolásról, hogyan várhatnánk el, hogy épségben megérkezzen a csomag? Na ugye!

A csomagolóanyag

Körültekintően válasszunk csomagolóanyagot, hiszen a külső csomagolás lesz az ami elsődlegesen megvédi a csomagunk tartalmát. Mindenképp figyeljünk arra, hogy a doboz megfelelő állapotú legyen. Ha már egy kisebb lyukat is találunk rajta, inkább válasszunk egy másikat, hiszen ha emiatt beakad valahova a szortírozó rendszerben, akkor még jobban felsértheti, és ki is szakíthatja a dobozt. A csomagunkat érdemes fóliával körbetekerni, a fuvarlevelet pedig fuvarlevél tartóban/irattartóban a dobozra ragasztani, így biztosak lehetünk benne, hogy eső vagy hó esetén sem fog elázni a csomag.

Hogyan használd a térkitöltő anyagokat?

Béleljük ki alaposan a dobozt, mielőtt beletennénk a küldeni kívánt terméket/termékeket. Nagyon sokféle térkitöltő anyag áll már a rendelkezésünkre, ilyen például a hungarocell, de a környezettudatosak használhatnak akár kukoricakeményítő alapanyagú térkitöltő chips-et, ami teljes egészében lebomlik. Így biztosan nem esik semmi baja a dobozban lévő termékeknek, és épségben fog megérkezni címzetthez.

A csomag helyes lezárása

A doboz lezárására mindenképpen fektessünk nagy hangsúlyt. Mindenhol használjünk ragasztót, ahol úgy gondolodjuk, hogy szétnyílhat a doboz. Figyeljünk a ragasztó minőségére, hogy megfelelően ragadjon.

Csomagcímzés: mire figyelj?

A feladni kívánt csomagunk esetében, legyen az akár személyes vagy üzleti célú, elengedhetetlen, hogy minél pontosabban adjuk meg címzett adatait. A helyes csomagcímzéshez mindenképp tartsuk be a következőket.

Milyen elemeket kell tartalmaznia címzésnek?

A www.furgefutar.hu oldalon a rendelés leadása során, a második lépésben kell a megfelelő mezőkbe beírni a címzett adatait, így nagyot hibázni nem lehet, bár ennek ellenére sem árt odafigyelni, hogy az adatok pontosan adjuk meg. A főbb elemek, amiket a címzésnek tartalmaznia kell:

  • címzett neve,
  • cégnév (amennyiben van),
  • e-mail cím,
  • telefonszám,
  • ország,
  • irányítószám,
  • város,
  • utca,
  • házszám.

Az irányítószám

Az irányítószámot mindig pontosan adjuk meg. Tapasztalataink szerint ez az az adat az, ami a legtöbbször téves. Sajnos ez meglehetősen sok problémát okozhat, főleg akkor ha a csomag a futárhoz kerül. Mindig ellenőrizd, hogy a megadott irányítószám valós-e és, hogy a megadott településhez tartozik-e.

Tipp: ha nem vagy biztos benne, hogy jó a megadott irányítószám érdemes a címet beírni a Google-be, és a találati oldalon megjelenik majd a helyes irányítószám is.

A megfelelő sorrend

A megfelelő sorrend adott, csak a mezők szerint kell haladni a rendelés leadása során.

Milyen következményei lehetnek annak, ha a csomag nincs helyesen megcímezve?

Amennyiben a feladni kívánt csomagunkat nem helyesen címezzük, abban az esetben számolnunk kell azzal, hogy a csomag nagy valószínűséggel nem fog megérkezni a címzetthez. A futárok két alkalommal is megkísérlik kiszállítani a csomagot, de amennyiben nem találják a címzettet a megadott címen, vagy a helytelen címzés miatt a helyszínt sem találják, a csomagot vissza fogják fordítani a feladóhoz. Ebben az esetben reklamációra nincs lehetőségünk és a csomagküldés díja sem kerül visszatérítésre, hiszen a pontos címzés a feladó felelőssége belföldi és nemzetközi csomag esetén is.

Milyen jelentősége van a feladó adatainak?

Csomagküldéskor a feladó adatait ugyan úgy kell megadni akár a címzettét. Az oldalunkon ebben az esetben is a megfelelő mezőket kell kitölteni a pontos adatokkal. Itt is fontos figyelmet fordítani arra, hogy az adatokat helyesen adjuk meg, egyrészt azért, hogy a csomagfelvételkor a futár odataláljon a megfelelő címre. Másrészt pedig, ha esetlegesen a címzett nem venné át a csomagot, akkor biztosan vissza tudják juttatni a feladóhoz.

Hol legyen elhelyezve a címzés az egyes csomagtípusokon?

Az a legjobb ha a csomagcímke a doboz legnagyobb felületén, vagy a tetején kerül elhelyezésre. Így biztosan leolvasható lesz a futár számára a vonalkód valamint könnyebben meg is találja majd a címkét.

Több csomagot adsz fel egy címre? Így címezd meg őket!

Amennyiben több csomagot szeretnénk feladni egy címre, az oldalunkon erre is van lehetőség. Így csak egyszer kell megadnunk az adatokat és nem kell egyesével az összes csomagot felvinnünk a rendszerbe.

Csomagfeladás külföldre: hogyan címezzem?

A külföldi csomagfeladásnál is nagyon egyszerű a csomagcímzés. Ebben az esetben is az oldalunkon a rendelés leadás második lépésnél található mezőkbe kell beírni a címzett és a feladó adatait a rendelés leadása során. Nagyon fontos, hogy itt is nagyon körültekintőek legyünk, hogy a címet biztosan megfelelően adtuk-e meg, mivel hibás címzés esetén sajnos nagy eséllyel kerül majd vissza a csomag a feladóhoz.

Csomagpontos feladás: mi a teendő?

Több futárpartnerünknél is elérhető a csomagpontra történő feladás és csomagpontról történő felvétel is. Amennyiben ezen szolgáltatások valamelyikét választjuk, a megrendelés menete csak annyiban változik, hogy a felvételi és/vagy kiszállítási cím esetén azt a csomagpontot kell kiválasztanunk a legördülő listából, ahol/ahová szeretnénk feladni/küldeni a csomagunkat.

 

Ha bármilyen további kérdésed lenne a csomagcímzéssel vagy csomagfeladással kapcsolatban, esetleg az árakról szeretnél tájékozódni, keress minket bizalommal, vagy nézz szét oldalunkon további információkért!

COVID19 információk csomagküldéshez

COVID19 TÁJÉKOZTATÁS

 

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatunk, hogy partnereinknél (GLS, DPD, UPS, TNT) továbbra is zavartalanul működik a csomagszállítás belföldön és Európa szinte minden országába! Az országok tájékoztatása szerint az egyes korlátozások nem érintik nagy mértékben a teherforgalmat és az árumozgást. 

Partnereink minden szükséges óvintézkedést megtesznek, hogy munkavállalóik és ügyfeleik (feladók, címzettek) egészségét megvédjék továbbá a szabályok maximális betartása mellett szállítják a csomagokat, sajnos azonban késések előfordulhatnak a felvétel és a kézbesítés során.

Az alábbi információk folyamatosan frissítésre kerülnek, folyamatosan tarjuk a kapcsolatot partnereinkkel és a híreket is figyeljük.

Covid-19 időtartama alatt a UPS partnerünknél, időgarantált szolgáltatások nem elérhetők.

Export/import csomagküldés esetén a feladó felelőssége, ha területi korlátozás alatt álló vagy szállításból jelenleg kizárt városokba ad fel csomagot. Ezekben az esetekben a fuvardíj megfizetése és a visszáru költsége a feladót terheli.

 

2021.05.06.

 

GLS – Jelenlegi áttekintés 2021.05.06.

DPD – Jelenlegi áttekintés 2021.05.06.

TNT – Jelenlegi áttekintés 2021.05.06.

FedEx –  Jelenlegi áttekintés 2021.05.06.

UPS – Jelenlegi áttekintés 2021.05.06.

Csomagküldő.hu – Jelenlegi áttekintés 2021.05.06.

 

 

 

Karácsony előtti csomagfeladás – Mi kerülhet a csomagba?

Csomagfeladás előtt az egyik legfontosabb lépés, hogy ellenőrizzük a küldeni kívánt termékek szállítását vállalja-e az adott szolgáltató. Fontos tudni, hogy a partnereink gyűjtőszállítást végeznek, ami azt jelenti, hogy a csomagokat futószalagon szortírozzák, valamint az autóban egymásra pakolják a dobozokat. Ezáltal vannak bizonyos termékek aminek a szállítását ez a fajta rendszer nem teszi lehetővé.

 

Lássuk mik a leggyakoribb termékek, amik a tiltólistára kerültek.

 

1. Élelmiszerek

DPD partnerünkkel semmilyen élelmiszer nem szállítható.

GLS, UPS, TNT partnerünkkel az alábbi élelmiszer tartalmak nem szállíthatók:

  • Üveges és műanyag kiszerelésben bolti és házi élelmiszer (például: szörp, méz, savanyúság, befőtt, kompót, lekvár, jam, konzerv, gyümölcslé, stb.)
  • Romlandó, gyorsfagyasztott élelmiszer, nyers és feldolgozott formában (gyümölcs, zöldség, gomba, füstölt áru, tojás, zsákos krumpli, stb.)
  • Főtt- és készételek
  • Házi készítésű élelmiszerek (füstölt, konzervált, pépes, folyékony) pl.: befőtt, lekvár, konzerv, hurka, kolbász, nagymama karácsonyi töltött káposztája, stb.
  • Hőmérséklet érzékeny, illetve hűtést vagy fűtést igénylő áruk, élelmiszerek

 

2. Ékszerek

Partnereink egyikével sem adható fel nemesfémből  készült vagy drágakővel díszített ékszerek és karórák, rúdarany, nemesfémek, drágakövek, igazgyöngyök.

 

3. Kozmetikumok

DPD partnerünkkel semmilyen kozmetikum, kozmetikai termék nem szállítható.

GLS, UPS, TNT partnerünkkel az alábbi élelmiszer tartalmak nem szállíthatók:

  • Parfüm (pumpás és hajtógázas sem)
  • Egyéb alkoholtartalmú kozmetikai szerek (körömlakk, körömlakklemosó, arcszesz, sebbenzin, stb.)
  • Aerosolos kozmetikai szerek ( pl.: dezodor, stb.)

 

4. Alkohol

Partnereinkkel semmilyen alkohol tartalmú ital nem szállítható:

  • Égetett szeszesital, pezsgő, házilag gyártott alkoholtermékek, stb.

 

Kivételt képeznek ez alól a borok. Bor belföldön a GLS partnerünkkel adható fel, az EU-n belül pedig a TNT partnerünkkel szállítható.

 

Hogyan küldjünk bort megfelelően csomagolva?

 

5. Bútorok

Partnereink nem vállalják a bútorok szállítását, kivéve lapra szerelt bútorok. Ennek feltétele a megfelelő csomagolás kartondobozban, megfelelő élvédelemmel. Fontos, hogy a lapra szerelt bútorok csak saját felelősségre adhatók fel, ami azt jelenti, hogy kárigény csak a csomag eltűnésére adható be. Valamint a csomagban bele kell férnie a mérethatárokba.

 

A súly és mérethatárokról ITT olvashatsz.

 

6. Tisztítószerek és gyúlékony anyagok

Tilos mindenféle tisztítószer és gyúlékony anyag feladása partnereinkkel.

  • Aerosolos háztartási szerek (bútorápoló, légfrissítő, stb.)
  • Mosószer és minden egyéb tisztítószer
  • Gáz, pirotechnikai eszköz (gázspray, tűzijáték, petárda, füstölő, stb.)
  • Gyúlékony, mérgező, maró, tűz- és robbanásveszélyes anyagok, illetve azt tartalmazó tárgyak

 

Azonban vannak kivételt képező termékek is, amelyek feladhatók a partnereinkkel, de csak saját felelősségre. Ami azt jelenti, hogy kárigény csak a csomag eltűnésére adható be.

Saját felelősségre feladható tárgyak:

  • Elektronikai berendezések (Televízió, LCD, CRT, LED vagy plazmaképernyő, monitor, projektor, erősítő, keverőpult, laptop, asztali PC, hangfal, fitnessgép, stb.)
  • Porcelán, kristály, márvány és kerámia tárgyak (tálak, étkészlet, edények, poharak, váza, csillár, szobor stb.)
  • Minden olyan tárgy, ami teljesen vagy egy része üvegből készült, üveget tartalmaz. (borosüveg, üvegszál, égők, lámpák, stb.)
  • Háztartási eszközök (mikrohullámú sütő, kávéfőző, stb.)
  • Lapra szerelt bútor (feltétele a kartondoboz és megfelelő élvédelem)
  • Borok
  • Faládába csomagolt áru (faláda, mint csomagolóeszköz)
  • Ékszerek és karórák, amelyek csomagonkénti maximális értéke meghaladja az 500 USD-t vagy ennek helyi pénznemben számított ellenértékét (csak UPS esetében nem szállítható!)
  • Műalkotások, műtárgyak, dísztárgyak, dekorációk (festmények, szobrok, hímzések, stb. 50 évnél nem régebbi alkotások)

 

 

A részletes lista a tiltott és nem szállítható árutartalomról ITT érhető el.

Karácsony előtti csomagfeladás – Hogyan csomagoljak?

A csomagfeladáskor sajnos sokan nem fektetnek megfelelő figyelmet magára a csomagolásra, pedig ha jól belegondolunk ez az egyik legfontosabb lépés, hiszen ha nem gondoskodunk a megfelelő csomagolásról, hogyan várhatnánk el, hogy épségben megérkezzen a csomag? Na ugye! Segítségképpen összeszedtük a legfontosabb lépéseket ahhoz, hogy a lehető legbiztonságosabban tudd becsomagolni a karácsonyra szánt ajándékokat.

1.

Amennyiben úgy döntenél, hogy környezettudatos vagy és inkább újrahasznosítanál egy dobozt ahelyett, hogy vennél egyet azzal sincsen semmi probléma. Sőt örülünk neki, ha óvjátok a környezetet, azonban arra fontos figyelmet fordítani, hogy a dobozunk teljesen ép legyen. Ha már egy kisebb lyukat is találsz rajta, szerintünk inkább keresgélj tovább, hiszen ha az a lyuk be akad valahova, akkor még jobban felsértheti, és ki is szakíthatja a dobozt.

2.

Használj térkitöltő anyagot! Béleld ki alaposan a dobozt, mielőtt beletennéd a küldeni kívánt dolgokat. Nagyon sok féle térkitöltő anyag áll már a rendelkezésedre, ilyen például a hungarocel, buborékfólia, de a környezettudatosak használhatnak akár kukoricakeményítő alapanyagú térkitöltő chips-et, ami teljes egészében lebomlik. Így biztosan nem fog semmi baja esni a dobozban lévő termékeknek, és épségben fog megérkezni címzettedhez.

3.

A doboz lezárására mindenképpen fektess nagyobb hangsúlyt. Mindenhol használj ragasztót, ahol úgy gondolod, hogy szétnyílhat a doboz. Minimum kétszer szaladj át rajta a szalaggal, hogy tényleg jól összezárja. Figyelj a ragasztó minőségére, hogy megfelelően ragadjon.

4.

Mérd meg a csomagot! Fontos tudnod a súlyát és a méretét, ugyanis oldalunkon csak így adhatod le megrendelésed. Próbálj meg pontos adatokat megadni, hogy amikor a futár megérkezik hozzád, ne legyen semmi gond!

5.

A címke felragasztása mellet fontos figyelmet fordítani arra is, hogy minden szükséges dokumentum a dobozra kerüljön. Ha szükséged van pro-forma számlára, vagy pl. FDA dokumentumokra, ne felejtsd el azokat is kinyomtatni!

6.

Nézd körbe a dobozod, keress rajta ismertetőjeleket. Ha be kellene azonosítani a jövőben, akkor tudd, hogy milyen dobozt küldtél el. Akár képeket is készíthetsz róla, így biztosan mindenki hinni fog neked.

Mielőtt elküldenéd, nézd át a dobozod, hogy nincs-e rajta másik címke, vonalkód. Ha valaki ráírt már a dobozra ezelőtt, akkor alkoholos filc segítségével egy pillanat alatt el tudod tűntetni azt.

 

Már kész is a tökéletesen csomagod!

 

 

 

A környezettudatos csomagolásról szóló bejegyzésünket ITT tudod elolvasni.

 

Karácsony előtti csomagfeladás – Mire figyelj oda?

Csomagfeladás szempontjából az év legfelkapottabb időszaka a Karácsony, amikor az átlagosnál jóval több csomagfeladás történik szerte a világon. Így nem árt gondoskodnunk róla, hogy a csomagunk időben feladásra kerüljön, hogy biztosan megérkezzen a címzetthez. Senki sem szeretne a Karácsony előtti néhány napban azon feszengni, hogy vajon kerül-e ajándék a fa alá, vagy a futár már csak a két ünnep között érkezik meg az áhított csomaggal. Ezért idén is összegyűjtöttük a legfontosabb dátumokat a belföldi és a nemzetközi csomagfeladással kapcsolatban.

A Fürgefutár.hu több szállító céggel dolgozik együtt, így egyes szállító partnerek esetén eltérhetnek a dátumok abba a tekintetben, hogy melyik nap vesznek fel utoljára olyan csomagokat, amik kézbesítésre kerülnek még az ünnepek előtt.

Valamint, a csomagfeladások idejét a jelenlegi járványhelyzet, illetve a korlátozások is befolyásolhatják, így idén még fontosabb, hogy időben gondoskodjunk a csomagfeladásról.

 

Belföldi csomagküldés esetén, amire mindenképpen oda kell figyelnünk, hogy a legkésőbb az alábbi időpontokban megtörténjen a csomagfeladás:

GLS: december 18. – megrendelés napja, felvétel december 21.

DPD: december 15. – megrendelés napja, felvétel december 16.

UPS Express saver: december 18. – megrendelés és felvétel napja

TNT Express: december 21. – megrendelés és felvétel napja

Fontos, hogy ezek a napok tájékoztató jellegűek, a szállító cégek a változás jogát fenntartják.

 

A nemzetközi csomagküldés esetén, az alábbi időpontokra kell odafigyelni, hogy a csomag még időben megérkezzen a címzetthez:

GLS: december 16. – megrendelés napja, felvétel december 17.

DPD: december 14. – megrendelés napja, felvétel december 15.

UPS Standard: december 16. – megrendelés és felvétel napja

UPS Express saver: december 17. – megrendelés és felvétel napja

TNT Economy: december 16. – megrendelés és felvétel napja

TNT Express: december 17. – megrendelés és felvétel napja

 

Fontos, hogy ezek a napok tájékoztató jellegűek és az Európai Unión belüli küldésekre vonatkoznak. Az EU-n kívülről várt és küldött csomagoknál minden esetben számolj vámkezeléssel, ami plusz 1-2 munkanap is lehet a szállítási időn felül.

COVID-19 tájékoztatás, a legtöbb területen zavartalanul működik a szállítás!

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatunk, hogy partnereinknél (GLS, DPD, UPS, TNT) továbbra is zavartalanul működik a csomagszállítás belföldön és Európa szinte minden országába! Az országok tájékoztatása szerint az egyes korlátozások nem érintik nagy mértékben a teherforgalmat és az árumozgást. 

Partnereink minden szükséges óvintézkedést megtesznek, hogy munkavállalóik és ügyfeleik (feladók, címzettek) egészségét megvédjék továbbá a szabályok maximális betartása mellett szállítják a csomagokat, sajnos azonban késések előfordulhatnak a felvétel és a kézbesítés során.

A jelenlegi helyzetre való tekintettel minden kollégánk otthonról dolgozik, de a működés zavartalan továbbra is.

Az alábbi információk folyamatosan frissítésre kerülnek, folyamatosan tarjuk a kapcsolatot partnereinkkel és a híreket is figyeljük.

Covid-19 időtartama alatt a UPS partnerünknél, időgarantált szolgáltatások nem elérhetők.

Export/import csomagküldés esetén a feladó felelőssége, ha területi korlátozás alatt álló vagy szállításból jelenleg kizárt városokba ad fel csomagot. Ezekben az esetekben a fuvardíj megfizetése és a visszáru költsége a feladót terheli.

2020.11.09.

 

GLS – Jelenlegi áttekintés 2020.11.09.

DPD – Jelenlegi áttekintés 2020.11.09.

TNT – Jelenlegi áttekintés 2020.11.09.

UPS – Jelenlegi áttekintés 2020.11.09.

 

 

 

 

Karácsonyi szállítási határidők

Kedves Ügyfelünk,

Amennyiben karácsonyi csomagot szeretnél feladni, a megnövekedett karácsonyi forgalomra való tekintettel, a következő dátumokra szeretnénk felhívni a figyelemedet:

Belföldi csomagküldés esetén:

GLS: december 19. – megrendelés napja, felvétel december 20.
UPS Express saver: december 19. – megrendelés és felvétel napja
TNT Express: december 20. – megrendelés és felvétel napja

Fontos, hogy ezek a napok tájékoztató jellegűek, a szállító cégek a változás jogát fenntartják.

A nemzetközi csomagküldés esetén:

UPS Express saver/TNT Express: EU-n belüli küldések esetén 1-2 munkanapos szállítási határidővel (nem garantált)

Fontos, hogy ezek a napok tájékoztató jellegűek és az Európai Unión belüli küldésekre vonatkoznak. Az EU-n kívülről várt és küldött csomagoknál minden esetben számolj vámkezeléssel, ami plusz 1-2 munkanap is lehet a szállítási időn felül.

Nyitvatartás 2019.12.07

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Téged, hogy ügyfélszolgálatunk és pénzügyi osztályunk a mai napon (2019.12.07) 12:00-ig elérhető.
Természetesen a megrendeléseket a megadott időpont után is problémamentesen fogadja weboldalunk.

GLS Expressz rendelés esetén a mai napon 12:00-ig beérkező banki átutalásos befizetéseket még jóvá tudják hagyni a pénzügyi osztály, így a hétfői felvétel megvalósulhat. A fenti időpont után javasoljuk a bankkártyás fizetés opciót, amennyiben hétfőre szeretnél felvételt kérni.

HUDEC10 kuponkódunk még 2019. 12.08-ig érvényes, ne felejtsd el használni a nemzetközi megrendelések során! 🙂
*A kedvezmény további kedvezményekkel nem vonható össze és kizárólag 2019.12.02-12.08 között érvényes, nemzetközi megrendelésekre.

A karácsonyi csomagküldés határidejeiről alábbi bejegyzésünkben olvashatsz bővebben: https://furgefutar.hu/blog/mire-figyelj-hogy-a-csomagod-idoben-megerkezzen-meg-karacsony-elott/

Fürgefutár.hu csapat