Hírek

Húsvéti nyitva tartás 2019. ápr.19-22.

Kedves Ügyfeleink!

A húsvéti időszakban (2019. április 19-22.) ügyfélszolgálatunk nem lesz elérhető.
Természetesen ezen időszak alatt is várjuk megrendeléseiteket a weboldalon.

Az április 18-án, 16:00 óra után leadott küldeményeket az alábbiak szerint veszik fel partnereink:

UPS, TNT: április 23-án

DPD, GLS: április 24-én

Megértéseteket köszönjük és kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk!

Fürgefutár.hu Csapata

 

SMS előértesítő szolgáltatás igénylése 2019.03.18.

Kedves Ügyfeleink,

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Benneteket, hogy 2019 március 18-tól az SMS előértesítő a megrendelés leadásának 3. lépésében (Extra szolgáltatások) lesz igényelhető. Amennyiben szeretnéd, hogy a szolgáltatás alapértelmezettként minden leadott csomagodnál be legyen kapcsolva, akkor azt a Profil beállítások alatt tudod kiválasztani.

Fontos információ, hogy az SMS előértesítő szolgáltatás alapértelmezettként minden ügyfelünknél ki lesz kapcsolva.

A változás a GLS futárszolgálat által elérhető csomagküldéseket érinti.

Az SMS előértesítő szolgáltatás bekapcsolásához az alábbiakban találsz segítséget.

  1. A megrendelés leadásának 3. lépésénél (extra szolgáltatások) szükséges kipipálni az “igen, kérek SMS értesítést a csomagszállításról”, amennyiben szeretnéd igényelni a szolgáltatást.
  2. Amennyiben szeretnéd, hogy a szolgáltatás alapértelmezettként elérhető legyen minden megrendelésednél a Profil beállítások alatti mezőben szükséges beállítanod.

Üdvözlettel,

Fürgefutár.hu csapata

Szállítási díjak változása 2019. 03. 18.

Kedves Ügyfeleink,

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Benneteket, hogy az elmúlt hónapokban megvalósított beszállítói szállítmányozói díjak emelése következményeként, 2 év után Társaságunk számára is elkerülhetetlen szolgáltatásaink árainak módosítása.

Az áremelés minden partnerünk belföldi és nemzetközi díjait érinti.

Az árváltozás 2019. március 18-val lép életbe, így a jelzett dátumtól beérkezett megrendeléseket az új árakon tudjuk feldolgozni.

Megértéseteket előre is köszönjük.

Fürgefutár.hu

Karácsonyi szállítások visszaszámlálás!

csomagküldés karácsonykor, határidő, karácsony, karácsonyi csomagküldés

Kedves Érdeklődők,

A karácsonyi időszak alatt megnövekedett csomagszámra való tekintettel javasoljuk, hogy küldeményedet legkésőbb az alábbi napokig add fel, hogy a csomag még az ünnepek előtt megérkezzen a címzetthez.

 

Belföld küldések*:

DPD: december 14. (megrendelés napja, felvétel december 17.)

GLS: december 18. (megrendelés napja, felvétel december 19.)

UPS Express saver: december 19. – megrendelés és felvétel napja

TNT Express: december 19. – megrendelés és felvétel napja

*Ezek a napok tájékoztató jellegűek.

 

Figyelem:

  • DPD futárok 8 és 20 óra között mennek a küldeményekért. A futárok nem minden esetben telefonálnak az érkezés előtt, nincs előzetes értesítés SMS-ben, csak e-mailben.
  • A GLS partnerünkkel a felvétel napján a feladó e-mail címére érkezik délelőtt levél a futár várható érkezéséről, valamint a futár elérhetősége is benne van az e-mailben. Az e-mailben lesz egy link, amire kattintva módosíthatjátok a felvétel napját is.
  • UPS és TNT partnereink nem adják ki a futárok elérhetőségét, de 3 órás időintervallumot adnak a felvételre.

 

Nemzetközi küldések*:

DPD: december 7. (megrendelés napja, felvétel december 10.)

GLS: december 12. (megrendelés napja, felvétel december 13.)

UPS Standard: december 14. – megrendelés és felvétel napja

TNT Economy: december 14. – megrendelés és felvétel napja

UPS Express saver: december 18. – megrendelés és felvétel napja

TNT Express: december 18. – megrendelés és felvétel napja

*Ezek a napok tájékoztató jellegűek és az Európai Unión belüli küldésekre vonatkoznak. Az EU-n kívülről várt és küldött csomagoknál minden esetben számolj vámkezeléssel, ami plusz 1-2 munkanap is lehet a szállítási időn felül.

 

Ha külföldről érkezik csomagod, és fontos, hogy hazaérjen karácsonyra akkor ezekre az időpontokra figyelj:*

UPS Express saver – december 18. 16:00. Felvétel december 19. Kiszállítás december 20-21. (ir. szám függő)

UPS Standard – december 13. 16:00. Felvétel december 14. Kiszállítás december 20-21. (ir. szám függő)

UPS Expedited– december 10. 16:00. Felvétel december 11. Kiszállítás december 20-21. (ir. szám függő)

TNT Express – december 18. 12:00. Felvétel december 19. Kiszállítás december 20-21. (ir. szám és ország függő)

TNT Economy – december 12. 12:00. Felvétel december 13. Kiszállítás december 20-21. (ir. szám és ország függő)

*Az itt jelzett időpontok az Európai Unión belüli küldésekre vonatkoznak. Az EU-n kívülről várt csomagoknál minden esetben számolj vámkezeléssel, ami plusz 1-2 munkanap is lehet a szállítási időn felül.

 

Minden esetben figyeljetek a fizetési határidőkre! Ha nem érkeznek be a befizetések az oldalon jelzettek alapján, 1 napot biztosan csúszni fog a küldemény felvétele, s így a kiszállítás is.

Ne felejtsétek el átnézni a nem szállítható áruk listáját is!

https://furgefutar.hu/hasznos-tudnivalok/nem-szallithato-targyak/

 

További kérdésekkel forduljatok ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi elérhetőségen:

https://furgefutar.hu/elerhetoseg/

Fürgefutár.hu Csapata

Karácsonyi áremelés Partnereinknél 2018

DPD, karácsony, kiegészítő, nagyméretű, túlméret, túlméretes

A karácsonyi szezonban várható csomagszám emelés miatt, az alábbi díjváltozások lépnek életbe:

A belföldi csomagküldések költségét átlagosan 100 Ft+áfával/csomag (Eseti és Alap tarifacsomagok) emeljük.

A UPS partner a hatékonyságának növelése érdekében ideiglenes felárat számít fel azoknál a csomagoknál, amelyek megfelelnek a Nagyméretű, a Túlméretes küldemények, valamint a Kiegészítő díj specifikációinak.

A Fürgefutár.hu honlapon leadott megrendelések tartalmazni fogják az említett többletköltséget a 2018. november 1. – december 31. közötti időszakban.

 

Különleges kezelési költség Csúcsszezon felár
Kiegészítő kezelés  1535 Ft + ÁFA /csomag
Nagyméretű csomag 15.350 Ft + ÁFA /csomag
Túlméretes küldemény 24.560 Ft + ÁFA /küldemény

Ezeket a felárakat a Fürgefutár.hu-nak is követnie kell, így az oldalunkon leadott megbízásoknál, a fenti kategóriába eső küldemények esetében a felárat mi is jelezni és a fizetendő összeghez fogjuk csatolni.

 

Mikor esik az Önök küldeménye a fenti kategóriákba a UPS esetében?

Kiegészítő kezelés – minden olyan tárgy, ami fémből vagy fából készült konténerbe lett csomagolva

  • Minden olyan henger alakú tárgy, ami hordó, dob, vödör vagy gumiabroncs, amelyek nincsneken hullámlemezes kartondobozba csomagolva
  • Bármely olyan csomag, aminek a leghosszabb oldala meghaladja a 122 cm-t, vagy második leghosszabb oldala több 76 cm-nél
  • Bármely csomag, amely nehezebb, mint 32 kg
  • A küldemény minden egyes csomagja esetén, ahol a csomagok átlagos súlya több mint 32 kg és a csomagok egyenkénti súlyát nem részletezték a UPS szállítási rendszerben

A UPS nem számít fel külön kezelési díjat, ha nagyméretű pótdíj fizetendő.

 Nagyméretű csomag: A csomag akkor számít nagyméretűnek, ha a hossza plusz kerülete [kerület=(2 x szélesség) + (2 x magasság) ] együtt meghaladja  a 330 cm-t, de nem lépi át a 419 cm-t. A nagyméretű csomagok minimális számlázási súlya 40 kg. Ezen felül a nagy csomagokra vonatkozó felárat is felszámol a partner.

 Túlméretes küldemény:

Azon csomagok, melyek tényleges súlya túllépi a 70 kg-ot, vagy hossza több mint 274 cm, illetőleg a méret hosszban és kerületben együttesen [kerület = (2 x szélesség) + (2 x magasság)] meghaladja a 419 cm-t, nem elfogadhatóak a szállításra. Ha mégis bekerülnek a UPS kiscsomagos rendszerébe, kiegészítő költséggel terhelik e csomagok szállítását. Azon csomagokra is vonatkozik a Nagyméretű csomag után fizetendő díj, melyek hosszúsága és kerülete együtt túllépi a 419 cm-t.

 

Bízunk a megértésükben és a további sikeres együttműködésben!

A Fürgefutár.hu a BK Trans / WWA árait kínálja az év végéig

A BK Trans és a WWA Futárszolgálat szolgáltatásának múlt havi megszűnése miatt a Fürgefutár.hu-nál úgy döntöttünk, hogy azon volt BK Trans / WWA ügyfelek számára, akiket ez a változás érint, 2018 végéig a BK Trans / WWA díjaival kínáljuk szolgáltatásainkat.

 

Azok a webshopok, amelyek minket választanak, hozzáférést kapnak a Fürgefutár.hu teljes kínálatához, mely magában foglalja a DPD, GLS, TNT, UPS és a Parcelforce szolgáltatásait, valamint igénybe vehetik a meglévő, korszerű integrációs lehetőségeket a WooCommerce, Shoprenter, UNAS rendszerekkel.

 

Üzleti fiók igényléséhez írj levelet a colin@furgefutar.hu címre, melyben mellékeled a korábbi BK Trans / WWA tarifatáblázatodat, és mi mindent megteszünk, hogy pontosan ugyanazokat a díjakon folytathasd velünk a csomagküldést.

 

Üdvözlettel,

A Fürgefutár.hu csapata

Új Adatvédelmi Szabályzat 2018. május 25-től!

Tisztelt Ügyfeleink/Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk a 2018. május 25. napján hatályba lépő GDPR rendelet és az adatkezelésre vonatkozó jogszabályok előírásai alapján a személyes adatokra vonatkozó adatkezelési eljárását megfeleltette, melynek keretében Társaságunk teljes körűen gondoskodik az általa begyűjtött személyes adatok biztonságos kezeléséről, az adatkezelési eljárást pedig a GDPR és az adatkezelésre vonatkozó előírások szerint folytatja.

Az érvényes adatvédelmi szabályzat idevonatkozó részét az Általános Szerződési Feltételeink 10. pontja tartalmazza.

A szabályzatot az alábbi linken érik el:

https://furgefutar.hu/aszf/#10-adatkezelesi-szabalyok-adat-es-titokvedelem

 

Üdvözlettel

Fürgefutár.hu Kft. csapata

Új fejlesztések a Fürgefutár.hu weboldalán

Kedves Ügyfelünk!

 

Örömmel adjuk hírül, hogy néhány újítás került bevezetésre az oldalunkon. Ezeknek a célja, hogy még gyorsabban és hatékonyabban tudd az oldalunkat használni, és hamarabb megtaláld a számodra szükséges információkat. Nézzük, mik is változtak!

 

Lista optimalizálása a Korábbi rendelések fülön

Visszajelzéseitek alapján a megrendelések legfontosabb adatait emeltük ki, hogy első ránézésre láthassátok a lényeges információkat: a megrendelés azonosítóját, a feladás dátumát, a számla és a fuvarlevél sorszámát (ha már van), a címzett nevét, az esetleges utánvét összeget, valamint ha rendelkezésre áll, a nyomkövetés aktuális állapotát. Ne feledd, a sor bármelyik elemére kattintva kinyílnak a megrendelés részletei, ahol a megszokott módon minden további információt megtalálsz.

 

 

Online fizetés megismétlése

Néha előfordul, hogy a megrendelés online bankkártyás fizetése sikertelen. Mostantól ha ez történik, biztonsái okból várunk 10 percet, de utána “Fizetésre vár” szöveggel jelöljük meg az érintett megrendeléseket. A részleteket megtekintve újra meg tudod kísérelni a fizetést.

 

Gyorsgombok új belföldi és nemzetközi megrendeléshez

Ha egymás után több megrendelést szeretnél leadni, minden másodperc számít. Hogy ne kelljen minden esetben teljesen elölről kezdened a megrendelés leadását, létrehoztunk két gyorsgombot, melyekkel egy új belföldi ill. egy új nemzetközi megrendelés leadását tudod elindítani. A gombokat két helyen helyeztük el: a felhasználói fiókod tetején, ill. minden leadott megrendelés végén a köszönő oldal alján.

 

Címke (fuvarlevél) letöltése a megrendelési folyamat végén

Ez a fejlesztés szerződött partnereink számára jelent változást. Azoknál a megrendeléseknél, melyeknél a címke szállító partner általi elkészítése rövid időn belül (néhány másodperc) biztosított, az elkészült címkét a megrendelés sikerességét visszaigazoló képernyőn is le lehet tölteni. Természetesen nem kötelező a címke elkészítését megvárni, az az eddig jól megszokott helyeken (email postafiókod, ill. Felhasználói fiókon belül a Korábbi megrendelések fülön) továbbra is megtalálható lesz.

 

Bízunk benne, hogy fejlesztéseink hatékonyabbá teszik Számodra is a megrendelések feladását és kezelését!

A Fürgefutár.hu csapata

Hasznos tippek karácsonyi ajándékküldéshez

Az emberek rengeteg pénzt költenek a karácsonyi ajándékok vásárlására, így felsülni a szeretteinknek szánt csomagküldéssel a legutolsó dolog, amit az ünnepek előtt magunknak kívánhatunk.

A Fürgefutár.hu-nál napi szinten szembesülünk csomagküldési problémákkal. Ezek alapján állítottunk össze néhány tippet, amelyek segíthetnek abban, hogy az ajándékok időben és épségben megérkezzenek.

Ne hagyd az utolsó pillanatra!

Karácsonykor a futárok sokszor túlóráznak azért, hogy a csomagjaink időben a karácsonyfa alá kerüljenek világszerte. Ilyenkor a futárcégek már jó előre megpróbálják bebiztosítani magukat azáltal, hogy növelik kapacitásukat minél több járművezetővel. Ám ha biztosra akarunk menni, hogy csomagunk a sűrű karácsonyi időszakban is időben megérkezzen, jobb nem az utolsó pillanatra hagyni a csomagfeladást.

A csomagolás kulcsfontosságú!

Mindig tartsd szem előtt a csomagolási irányelveket, amelyek segítenek a csomagok tartalmának biztonságos és megbízható tárolásában. Ne feledd, hogy a „törékeny” címke nem helyettesíti a jó csomagolást! Mindig győződj meg a doboz hibátlan állapotáról és nem érdemes spórolni a töltőanyaggal sem (főleg akkor, ha törékeny csomagot adnál fel).

További hasznos információkat a legbiztonságosabb csomagolási technikákról egy korábbi blogbejegyzésünkben találhatsz:

https://furgefutar.hu/blog/igy-lehet-a-legbiztonsagosabb-a-csomagolas/

Ellenőrizd többször az adatokat!

A legjobb, ha a cím adatait a kitöltés után többször is ellenőrizzük, hogy megbizonyosodjunk pontosságukról. A külföldre feladott csomagra megéri egy kicsit több időt rászánni, és ráírni a címzett helyi vezetékes, vagy mobil telefonszámát is. Ez segít futárpartnereinknek a nehezebb címek könnyebb megtalálásában.

Nézz utána mit szabad küldeni!

A különböző ételekre és italokra, valamint a külföldön dolgozó rokonoknak, barátoknak küldött „otthon ízei” csomagokra sokszor más szabályok vonatkoznak, mint az „általános” küldeményekre. Szerencsére a szabályozás feltételeinek egyáltalán nem nehéz megfelelni, ha időben utánajársz. Fontos szabály például, hogy semmi romlandót nem szabad zárt csomagolásban küldeni.

 

További hasznos információkat a nem szállítható csomagokról itt találhatsz: https://furgefutar.hu/hasznos-tudnivalok/nem-szallithato-targyak/

 

 

Hamarosan nyakunkon a Fekete Péntek

Hamarosan nyakunkon a Fekete Péntek, amikor az emberek viharos online vásárlásba kezdenek, nagy nyomást helyezve ezáltal a webshopokra és ezzel együtt a futárcégekre is. Mi a Fürgefutár.hu-nál már több, mint egy hónapja azon dolgozunk, hogy a megrendeléseitek időben feldolgozásra kerüljenek és célba érkezzenek.

Úgy gondoltuk megragadjuk a lehetőséget, hogy megosszunk veletek néhány tippet, hogy Nektek is simán menjen a Fekete Péntek körüli csomagküldés.

 

Optimalizáld a folyamatokat

A Fekete Péntek egy nagyszerű lehetőség a belső folyamatok áttekintésére. Ha kis csapattal dolgozol, próbálj minden csapattagnak személyre szabott feladatokat adni. Egy ember kezelje a bejövő telefonos és email-es megkereséseket, egy másik adminisztráljon (szállítólevelek, számlák, címkék), a harmadik pedig kezelje a termékek csomagolását. Amennyiben mikrovállalkozás lévén te saját magad intézed a dolgaidat, próbáld megrendeléseidet kötegekben/adagokban teljesíteni, hogy minél hatékonyabb lehess.

 

Ne felejtsd el feltölteni a készleteidet a Fekete Péntek előtt!

Biztosítottad a megfelelő termékmennyiséget a raktárodban, de vajon van-e elég csomagolóanyag is? Nincs annál rosszabb, mint ragasztószalagért, dobozokért vagy töltőanyagért rohangálni a megrendelések teljesítésének kellős közepén. Még az olyan apró dolgok is, mint a nyomtatóba szükséges fénymásoló papír vagy tintapatron hiánya tetemes késedelmet okozhatnak a megrendelések teljesítésében.

 

Hagyj elég időt a folyamatokra

Ha tudod, hogy a futár aznap délután érkezik a csomagok felvételére, lényegében versenyt futsz az idővel, hogy teljesíteni tudd a megrendeléseket. Kezdd a napot néhány órával korábban, hogy legalább egy fejhossznyi előnnyel indulj neki a feladatoknak. Meglepően sok mindent be tudsz fejezni, mire a többiek felébrednek. Ne feledd, a kávé az új legjobb barátod!

 

A kommunikáció kulcsfontosságú

Ha nem tudod feldolgozni az összes megrendelést mire megérkezik a futár a csomagfelvételre, vagy egyszerűen kifogysz a készleteidből, ne feledkezz meg a vásárlóid folyamatos tájékoztatásáról. Az időben értesített ügyfelek meglepően rugalmasak, és mivel többnyire tisztában vannak azzal, hogy ebben az időszakban alapból olcsóbban juthatnak kedvenc termékeikhez, így jóval magasabb az ingerküszöbük, ha picit többet kell várniuk. Ha nem tudod időben teljesíteni a megrendelést, egyszerűen hívd fel az ügyfelet vagy küldj e-mailt, és tudasd vele, hogy mikorra várható a szállítás. Csak egy magas szintű szolgáltatással tudod megtartani az ügyfeleket, és később is szívesebben térnek vissza hozzád, ha már vége a kedvezményes vásárlási láznak.

 

Csak semmi idegeskedés

November és december az év legforgalmasabb időszaka. Ez a két hónap járul hozzá a legnagyobb mértékben a vállalkozásod sikeréhez, próbáld meg tehát élvezni. Hagyj időt a feltöltődésre a családdal és a barátokkal, mert hamarosan itt a karácsony.

 

Sok sikert és sok csomagot kívánunk, melyek feladásában legyünk mi a partnered.

A Fürgefutár.hu csapata.