Telefonál a futár a kézbesítés előtt?

A belföldi csomagküldéseknél a futárok nem telefonálnak a kézbesítést megelőzően. Ez nincs benne az oldalunkon kínált szolgáltatásokban.

GLS partnerünk, belföldi csomagküldés esetében a kézbesítés napján, 9 és 9:30 között a címzett email címére küld a partner egy tájékoztatót, amiben a futár várható érkezési ideje és telefonos elérhetősége van. Ez segítheti a kézbesítés sikerességét. Ha az email nem érkezik meg, akkor ügyfélszolgálatunktól el lehet kérni a futár elérhetőségét.

A DPD partnerünk szintén küld emailt a belföldi küldéseknél a futár érkezésével kapcsolatban. A DPD nem adja ki a futárok elérhetőségét, így ha az email nem érkezik meg, mindössze az ügyfélszolgálaton keresztül lehet információt kérni a várható kézbesítésről. A futárok érkezése 8 és 18 óra között várható.

A futárok elérhetőségét UPS és TNT partnerünk nem adja ki. Sem nemzetközi, sem belföldi viszonylatban. A kézbesítések – irányítószámtól függően – jobbára délelőtt történnek.

Mindegyik partnerünknél érdemes a leveleinkben kapott fuvarlevélszámon figyelni a csomag útját. A UPS Express Saver, TNT Express, GLS Express, DPD classic,  QX mindig munkanapos és munkaidős kiszállítások. Nincs garancia arra, hogy a csomag a kért időben érkezik.

TNT 9-10-12 órás Expressznél garantált az időpontos csomagkiszállítás.