Nem sikerült fizetnem kártyával, mit tegyek?

Előfordulhat, hogy az oldalon a bankkártyás fizetés nem működik. Nem fogadja el a bankkártya adataidat, nem irányít át másik felületre vagy csak simán nem reagál az oldal semmilyen kattintásra.

Ilyenkor arra kérünk, hogy kíséreld meg ismét a bankkártyás fizetést az oldalon. Az ügyfélfiókodban, a  korábbi rendeléseid között látni fogod a sikertelen megrendelést. Itt kattints az Új rendelés feladása ez alapján ikonra. Lépegess végig ismét a megerősítésig, s próbáld meg megint a fizetést.

Ha nem szeretnél ismét végigmenni a lépéseken, jelezd felénk a sikertelen fizetést az ugyfelszolgalat@furgefutar.hu email címen. Hivatkozz a rendelési azonosítóra vagy az email címre, ahonnan leadtad a megrendelést.

Készpénzes fizetésre nincs lehetőséged sem a felvétel, sem a kézbesítés pillanatában.