Nem érkezett a futár a csomagért. Mit tehetek?

Ha a futár nem érkezett meg hozzád, annak több oka is lehet:

  • Bizonyosodj meg róla, hogy kifizetted a szolgáltatást (Kaptál díjbekérőt tőlünk, átutaltad a bankon keresztül a küldés díját, stb.)
  • Biztos sikeres volt a bankkártyás fizetésed? (A megrendelésedet lehet rögzítette oldalunk, de ha a bankkártyás fizetés sikertelen volt, attól a megbízást nem tudjuk feldolgozni. A futárnál pedig nincs lehetőséged készpénzben fizetni.)

Az alábbi eseteknél mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot:

  • Ha a futár kiment hozzád, de nem volt nála címke, s nem viszi el a küldeményedet, de ígéri a másnapi felvételt, azt is jelezd felénk! Ha nem rögzítjük a partner ügyfélszolgálata felé az elmulasztott felvételt, a futár nem kapja meg másnapra a felvételi igényt, s nem fog érkezni a küldeményért.
  • Nem kaptál fuvarlevelet UPS és TNT esetében. (Hívás előtt nézd meg a Spam, Promóciók fiókokat is levelező rendszeredben.)

A legfontosabb dolog, hogy a megrendelésnél a lehető legtöbb adatot add meg a címedről. Ha lakóhelyi címről adod fel a csomagot, a pontos irányítószám, utca, házszám, emelet, ajtó adat legyen megadva. Érdemes a kapucsengő számát is megadni. Illetve mindenképpen szerepeljen a postaládá és a kapucsengőn a feladó neve.

Ha munkahelyről, ipari telepről adod fel a csomagod, ne felejtsd el megadni a munkahely nevét. Plusz jelezd nekünk a Megjegyzés rovatban, hogy az Ipari területen hol találjuk meg a címed.

Munkahelyeknél javasoljuk, hogy ha öt után nincs senki az irodában, a csomagot a portán – ha van – tedd le, s a futár innen fel tudja venni.