Megsérült a csomagom! Mi a teendő?

Ha azt tapasztalod, hogy csomagod sérült, nagyon fontos, hogy jelezd ezt a futár felé.

Felénk az esetet a kárbejelentő oldalunkon küld el: https://furgefutar.hu/karigeny-bejelentes/.

A sérült vagy eltűnt szállítmánnyal kapcsolatos kárbejelentést a kézbesítési dátumától számított 72 órán belül kell írásban megtenni felénk.

A 72 órás határidő elmulasztása a kárigényt semmissé teszi.

Írd le részletesen a kárt, s ha van lehetőség, készíts fényképeket a sérülésről, a csomagolás állapotáról.

Sérülés esetén nagyon fontos, sőt kötelező, hogy a címzetted ne dobja ki a csomagolóanyagot. A futárcégek mind a csomagolóanyagot, mind a sérült árut bekérhetik a kár elbírálási folyamat idejére.

Ha a címzett meg tudja javítani a sérült árut vagy áru részét, azt se tegye meg addig, amíg a futárcég képviselője meg nem vizsgálta az árut. Ha a címzett kidobja a csomagolóanyagot, úgy a futárcég nem tudja kivizsgálni az esetet bizonyíték és eszközök hiányában. Ezek hiányában ugyanis nem bizonyítható, hogy a csomag a szállítás során sérült meg.

Lényeges pont, hogy a partnerek csak számlával igazolt értéket tudnak jóváírni, pozitív elbírálás esetén.

A Fürgefutár.hu elutasíthat minden olyan kártérítési igényt, amelyhez nincs csatolva fényképes bizonyíték a sérült szállítmányról és az áru értékét igazoló számla másolatáról.