Fürgefutár.hu

  • Csomagküldés
  • Cégeknek
  • Hírek
  • Kárigény
  • Szállítható áruk
  • Gyakori Kérdések
  • English
Bejelentkezés
  • Csomagküldés
  • Cégeknek
  • Hírek
  • Kárigény
  • Szállítható áruk
  • Gyakori Kérdések
  • English

Csomagküldés

1. Csomag
db.
cm
cm
cm
kg
Több csomagot szeretnék feladni

Csomagküldés árak a legjobb szállító cégektől

Kedvező csomagküldés árak

Nemzetközileg elismert, megbízható szállítmányozó cégekkel állunk kapcsolatban, akik nagymértékű kedvezményeket biztosítanak számunkra. A Fürgefutár.hu ezeket a kedvezményeket közvetíti Neked! Kalkulálj árat online kalkulátorunkkal azonnal!

 Spórolj velünk akár 50%-ot csomagküldéseden

Partnereinktől rendkívül sok kedvezményt kapunk és ezeket a kedvezményeket közvetítjük számodra. Így mindig kedvező árat tudunk biztosítani Neked, és céged számára.

Mi befolyásolja a csomagküldés árakat?

Természetesen minden partnerünk esetében egyedi árazással lehet találkozni, de alapvetően mindenhol többnyire ugyanazok a dolgok befolyásolják a csomagfeladást.

 

A csomagfeladás ára a következő szempontok alapján alakul:

  • csomag súlya,
  • csomag mérete,
  • kiszállítás módja (csomagponton hagyás vagy háztól házig szállítása),
  • előre ki lett-e fizetve a szolgáltatás, termék vagy szükséges utánvétet is kezelni,
  • kér-e a feladó címkenyomtatást a csomagolásra,
  • csomagolás fajtája, csomag minősége (doboz, raklap, dokumentum),
  • hány csomagot ad fel egyszerre a küldemények feladója,
  • végül pedig, de nem utolsó sorban a célország.

A csomag méretével és súlyával arányosan növekszik a csomagfeladás ára, de növelhető tényező lehet még az utánvét kezelése is. Ezzel szemben az árat jelentősen csökkentheti, ha nem házig kerül kiszállításra a küldemény, hanem csomagpontos, de az is, ha egyszerre több doboz kerül feladásra. Nemzetközi tekintetben mindenképpen drágább díjra lehet számítani, mintha csak az országhatáron belülre küldenéd a csomagot.

 

Kérdésed van, vagy elakadtál valahol?

Weboldalunkon rengeteg fontos információt megtalálhatsz a Segítség menüpont alatt, de ha nem kapnál kérdésedre megfelelő választ, akkor keresd fel telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy nézz szét blogcikkeink között!

 

Kapcsolódó cikkek:

2023.01.20-án ügyfélszogálatunk 13:00-ig lesz elérhető.
2023.01.12
Kedves Ügyfelünk! 2023. 01.20-án ügyfélszolgálatunk egyéb elfoglaltság miatt 13:00-ig lesz elérhető. A megadott időpont után beérkező e-maileket hétfő reggel 8:00 órától dolgozzuk fel. Köszönettel, Fürgefutár.hu csapat
Olvass tovább »
2022.12.27 22:00-tól számlázó partnerünk szerverkarbantartást végez.
2022.12.27
2022.12.27 22:00-tól számlázó partnerünk szerverkarbantartást végez. Emiatt a számlák később kerülnek kiküldésre, várhatóan 1-2 napon belül. Természetesen a rendelési folyamat zavartalanul működik azonban javasoljuk, hogy a bankkártyás fizetést válasszák a banki átutalás helyett.
Olvass tovább »
Ezekre a határidőkre figyelj, ha a karácsonyi csomagodat szeretnéd időben feladni!
2022.12.12
Amennyiben karácsonyi csomagot szeretnél feladni, a megnövekedett karácsonyi forgalomra való tekintettel, a következő dátumokra szeretnénk felhívni a figyelmedet: Belföldi csomagküldés: UPS, TNT és FedEx Expressz feladás utolsó napja: 12/20 (kedd) UPS, TNT és FedEx Standard feladás utolsó napja: 12/21 (péntek) GLS, DPD és MPL belföldi feladás utolsó napja: 12/21 (szerda) Packeta feladás utolsó napja: 12/12 […]
Olvass tovább »
UPS standard export Írországba
2022.09.13
Kedves Ügyfelünk! UPS partnerünkkel feladott standard küldemények esetében késések várhatóak, különösen Írországba történt feladásoknál. Amennyiben sürgős a csomag szállítása, kérjük express szolgáltatásainkat válaszd! Köszönjük szíves megértésed! Üdvözlettel: A Fürgefutár.hu Csapata
Olvass tovább »
Fedex és TNT szolgáltatások változásai
2022.04.26
Kedves Ügyfelünk, Fedex és TNT partnerünk bizonyos szolgáltatásai, átmenetileg felfüggesztésre kerültek. Pontos információért keresd ügyfélszolgálatunkat, illetve tájékozódj alábbi linken: https://www.tnt.com/dam/tnt_campaign_media/global_media_library/alerts/service-updates.pdf Köszönjük szíves megértésed és együttműködésed!
Olvass tovább »
Figyelmeztetés Kelet-Kínát érintő csomagküldés változásairól
2022.04.06
Tisztelt Ügyfelünk! A COVID-19 okozta lezárások miatt Kelet-Kínába tartó vagy onnan érkező csomagokat szállító partnereink szolgáltatásai megváltoztak. Amennyiben ebbe a régióba küldenél csomagot mindenképpen keresd meg Ügyfélszolgálatunkat a legfrissebb információkért: ugyfelszolgalat@furgefutar.hu +36 1 900 9669 A FedEx és a TNT európai légi hálózatában mozgó küldeményeket érintő információk: Jelenleg csökkentett kapacitással üzemelő Shanghai repülőtéren korlátozásokat vezettek […]
Olvass tovább »
Csomagautomaták és csomagpontok. Így juttasd el küldeményed a Fürgefutár.hu-val!
2022.03.25
Hogyan kapom meg a küldeményemet csomagautomatán keresztül? A csomag átvétel menete automatából. Az átvétel sem bonyolultabb, mint a feladás, sőt. Pontról-pontra haladva tehát: SMS-ben és e-mailben kellett kapnunk egy értesítőt – ez tartalmazza az egyedi átvételi kódot. Fontos, hogy ezt csak akkor osszuk meg valakivel, ha szeretnénk, hogy hozzá tudjon férni a csomagunkhoz. Ezután az […]
Olvass tovább »
Postai csomag: a legfontosabb tudnivalók
2022.03.11
Egy postai csomag feladása könnyen jelenthet kihívást, hiszen az elérhető postai szolgáltatások száma jelentős, és mind eltérő céllal és díjszabással rendelkezik. Ebben a cikkben most összeszedtük pontról-pontra a csomagfeladás tudnivalóit, választ adva az összes felmerülő gyakori kérdésre. A postai csomag feladása Mikor postai csomagot adunk fel, a Magyar Posta belföldi és alap csomagfeladási szolgáltatásai állnak […]
Olvass tovább »
Ukrajna és Oroszország területére átmenetileg szünetel a szállítás!
2022.02.28
Kedves Ügyfelünk, A világban zajló események kapcsán, átmenetileg szünetel a szállítás Ukrajna és Oroszország területére. Pontos információkért keresd Ügyfélszolgálatunkat. Köszönjük megértésed! Üdvözlettel: A Fürgefutár.hu Csapata
Olvass tovább »
Hol kapok VPID/EORI számot?
2022.02.16
VPID/EORI szám igénylésének menete  Nemzetközi csomagfeladás esetén elengedhetetlen elvégezni néhány olyan adminisztratív teendőt, mint a VPID vagy EORI szám igénylés. Mi az a VPID szám és miben különbözik az EORI számtól?  Minden, a vámhatáron beszállított vagy kiszállított vámárut be kell jelenteni az illetékes vámhivatalnál a vámjogi szabályozás értelmében. A VPID szám (vámazonosító szám) egy 12 karakterből álló számsor. […]
Olvass tovább »

Számold ki az árat, és küldd el csomagodat online most!

Csomagküldés

Fürgefutár.hu

Hasznos lehet...
  • Elérhetőség
  • Kárigény bejelentés
  • Nyomkövetés
  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Blog
  • Hírek
  • Rólunk
  • ÁSZF
Szolgáltatásaink
  • Csomagküldés
  • Nemzetközi csomagküldés
  • Belföldi csomagküldés
  • Cégek számára
  • Utánvét
  • Értéknyilvánítás
  • Méret- és súlyhatárok
Partnerek
  • Csomagküldés TNT partnerünkkel
  • Csomagküldés GLS partnerünkkel
  • Csomagküldés DPD partnerünkkel
  • Csomagküldés UPS partnerünkkel
  • Partnereink
Nemzetközi csomagküldés
  • Nemzetközi csomagküldés
  • Csomagküldés Angliába
  • Csomagküldés Lengyelországba
  • Csomagküldés Németországba
  • Csomagküldés Franciaországba
Social Media