Hogyan tudod ügyes csomagküldéssel növelni a vásárlók elköteleződését?

Az online térben manapság gomba mód szaporodnak a különböző online vállalkozások, köszönhetően az alacsony belépési költségnek. A rengeteg információ és új vállalkozás tengerében egyre nehezebb egy vállalkozónak megtartani az ügyfeleit. Folyamatosan újabb és újabb kreatív megoldások szükségesek, amelyek valóban hatást érnek el a vásárlóknál. Ehhez adunk mi most néhány tippet, hogy miképpen lehet pusztán kreatív csomagküldéssel növelni a vásárlókban az elkötelezettséget.  Nézzük melyek ezek:

 

– 1.: Kreatív hirdetés a csomag oldalán

Egy érdekes és releváns hirdetés vagy információ nagyon figyelemfelkeltő lehet a csomag oldalán elhelyezve, így az ügyfél nem egy egyszerű dobozt kap. Természetesen nagyon figyeljünk, hogy ne legyünk tolakodóak.

 

– 2.: Érdekes prospektus a csomagban

Az előző pontnak egy továbbfejlesztett változata, amelyben papír alapú prospektust esetleg kuponfüzetet helyezünk el a dobozban, így növelve az esélyét az újravásárlásnak.

 

– 3.: Ingyenes meglepetés ajándék

Talán a legjobb, és az esetek többségében legköltségesebb megoldás is. Ezzel együtt érdemes használni, mert ha kreatívak vagyunk és sikerül egy valóban hasznos és szép kis ajándékkal meglepni a vevőt, amelyre nem számított, akkor arról garantáltan eszébe jutunk legközelebb is, ráadásul a bizalmat is jól építi, ha a vevő látja, hogy extra figyelmet szentelnek neki.

 

Ebből a három módszerből érdemes minél többet használni, hogy az elküldött csomaggal is minél jobb érzést keltsünk a vásárlóban, ily módon felerősítve benne a márkahűséget és növelve az ismételt vásárlás esélyét is.

Ha bizonytalan vagy még abban, hogy a tökéletesen elkészített csomagodat melyik futárcég szállítsa, akkor látogass el weboldalunkra, ahol számos futárszolgálat ajánlatát hasonlíthatod össze és veheted igénybe.