Archive

Csomagolatlanul vesztek fel árut?

Partnereink nem vesznek fel olyan árut, terméket, ami nincs dobozolva, becsomagolva. Csomagolás nélkül nem fogja a futár felvenni a terméket. Erős kartondoboz, rugalmas belső bélés (hungarocell, Polietilénhab (PE),  ragasztószalaggal lezárt és feliratokkal (feladó, címzett, esetleg megkülönböztető matrica) ellátott csomagolás a tökéletes küldemény. A küldeményeket minimum fóliázni szükséges, de még abban… Read More

Megsérült a csomagom! Mi a teendő?

Ha azt tapasztalod, hogy csomagod sérült, nagyon fontos, hogy jelezd ezt a futár felé. Felénk az esetet a kárbejelentő oldalunkon küld el: https://furgefutar.hu/karigeny-bejelentes/. A sérült vagy eltűnt szállítmánnyal kapcsolatos kárbejelentést a kézbesítési dátumától számított 72 órán belül kell írásban megtenni felénk. A 72 órás határidő elmulasztása a kárigényt semmissé… Read More