Archive

Telefonál a futár a kézbesítés előtt?

A belföldi csomagküldéseknél a futárok nem telefonálnak a kézbesítést megelőzően. Ez nincs benne az oldalunkon kínált szolgáltatásokban. GLS partnerünk, belföldi csomagküldés esetében a kézbesítés napján, 9 és 9:30 között a címzett email címére küld a partner egy tájékoztatót, amiben a futár várható érkezési ideje és telefonos elérhetősége van. Ez segítheti… Read More

Mi történik, ha külföldre küldök csomagot, de nem vették át?

A GLS nemzetközi küldéseknél, ha nem sikerül elsőre kézbesíteni a csomagot a címzettnél, a GLS futár és/vagy alvállalkozója a legközelebbi csomagpontba vagy posta hivatalba viszi a küldeményt. A címzett itt tudja átvenni a csomagot a csomagszám/fuvarlevélszám segítségével. A DPD hivatalosan hagy értesítőt a címzett címén, amennyiben a kézbesítés sikertelen volt. Read More

Hány órakor kézbesítik a csomagomat?

A kézbesítés munkanapokon reggel 8 és délután 17 óra között történik. Abban az esetben, ha a futár nem talál otthon senkit, akkor telefonon keresi az érintett felet (címzettet) a csomag érkezéséről. Számos esetben azonban írásos értesítőt hagy a címen. Ezért fontos a címeken megadni a kapcsolattartó személy nevét és telefonszámát… Read More