Archive

Mi történik, ha külföldre küldök csomagot, de nem vették át?

A GLS nemzetközi küldéseknél, ha nem sikerül elsőre kézbesíteni a csomagot a címzettnél, a GLS futár és/vagy alvállalkozója a legközelebbi csomagpontba vagy posta hivatalba viszi a küldeményt. A címzett itt tudja átvenni a csomagot a csomagszám/fuvarlevélszám segítségével. A DPD hivatalosan hagy értesítőt a címzett címén, amennyiben a kézbesítés sikertelen volt. Read More

Csomagot hoznék külföldről, de az Unión kívülről. Hogyan történik?

Az Unión kívülről feladott küldemények Magyarországra történő beérkezését követően, a TNT/UPS kiértesíti a címzettet. E-mailben kiküldenek a címzettnek egy import vámkezelési megbízást, melyet a címzettnek kell kitöltenie. Ezek után történik meg a vámkezelés, a vámilleték megállapítása. A vámilleték befizetése történhet utalással (ez 3-4 munkanapos csúszást is jelenthet a kiszállításban) vagy… Read More

Külföldi csomagküldéshez szükség van vámdokumentumokra?

Az Európai Unión belül nincs szükség vámdokumentumokra. Amennyiben az Unión kívülre küldi csomagját, a rendelés megerősítésekor küldött levélben, mellékeljük a szükséges dokumentumokat, esetenként kollégánk kapcsolatba lép Önnel. Read More

UPS-t választottam csomagom hazahozatalára. Mik a lehetőségek?

UPS esetében két lehetőség van a csomagfelvételre import esetében: RS szolgáltatás: a honlapunkon leadott megrendelést követő munkanapon, a futár magával viszi a fuvarleveleket a felvételi címre. Ennek előnye, hogy a felvételi címnek nem kell a fuvarokmányokat kinyomtatnia, s a helyi irodától futárt rendelnie. Ennek költsége fuvarlevelenként/csomagonként 1460 Ft, amelyet ajánlatkéréskor… Read More

Magyarországra hoznék csomagot? Mik a lehetőségek?

Csomagot külföldről UPS, TNT és GLS partnerünk tud szállítani. Azonban a három partner eltérő folyamattal. Read More