Archive

Mikor jön a futár?

Érdemes az alábbi információkat ismerned a futár érkezését illetően: A GLS futárok reggel 9 és 17 óra között mennek a küldeményekért. A DPD 8 és 18 óra között. A UPS és TNT partnerünknél van lehetőség 2-4 órás ablakokra, melyeket ügyfélszolgálatunk lát a partner oldalán. Ezek az intervallumok mindig a felvételi cím irányítószámától… Read More

A csomagom közúton ment és nem érkezett meg a jelzett 3-5 munkanapon belül. Kérhetek kártérítést?

A közutas szolgáltatással feladott csomagok nem időgarantált szolgáltatások. A honlapunkon jelzett 3-5 munkanap egy körülbelüli tranzit idő, melyet az irányítószámok és a forgalom is befolyásolhat. A várható kézbesítési napokról előzetesen érdemes tájékozódni Ügyfélszolgálatunkon. (sürgős küldeményeknél kifejezetten ajánlott)… Read More

Mennyire pontos leírás kell a tartalomról?

Fontos, hogy csak az legyen a csomagban, ami a tartalom megnevezésnél fel lesz tüntetve. Amennyiben nincs elég hely a tartalom beírására, kérjük használd a megjegyzés részt a címadatoknál. Figyelj arra, hogy amennyiben olyan áru is kerül a csomagba, amit a felvétel előtt nem jeleztél, s a szállítás során sérül a… Read More

Nem érkezett a futár a csomagért. Mit tehetek?

Ha a futár nem érkezett meg hozzád, annak több oka is lehet: Bizonyosodj meg róla, hogy kifizetted a szolgáltatást (Kaptál díjbekérőt tőlünk, átutaltad a bankon keresztül a küldés díját, stb.) Biztos sikeres volt a bankkártyás fizetésed? (A megrendelésedet lehet rögzítette oldalunk, de ha a bankkártyás fizetés sikertelen volt, attól a… Read More

Hány órakor kézbesítik a csomagomat?

A kézbesítés munkanapokon reggel 8 és délután 17 óra között történik. Abban az esetben, ha a futár nem talál otthon senkit, akkor telefonon keresi az érintett felet (címzettet) a csomag érkezéséről. Számos esetben azonban írásos értesítőt hagy a címen. Ezért fontos a címeken megadni a kapcsolattartó személy nevét és telefonszámát… Read More