Archive

Telefonál a futár a kézbesítés előtt?

A belföldi csomagküldéseknél a futárok nem telefonálnak a kézbesítést megelőzően. Ez nincs benne az oldalunkon kínált szolgáltatásokban. GLS partnerünk, belföldi csomagküldés esetében a kézbesítés napján, 9 és 9:30 között a címzett email címére küld a partner egy tájékoztatót, amiben a futár várható érkezési ideje és telefonos elérhetősége van. Ez segítheti… Read More

Mi történik, ha külföldre küldök csomagot, de nem vették át?

A GLS nemzetközi küldéseknél, ha nem sikerül elsőre kézbesíteni a csomagot a címzettnél, a GLS futár és/vagy alvállalkozója a legközelebbi csomagpontba vagy posta hivatalba viszi a küldeményt. A címzett itt tudja átvenni a csomagot a csomagszám/fuvarlevélszám segítségével. A DPD hivatalosan hagy értesítőt a címzett címén, amennyiben a kézbesítés sikertelen volt. Read More

Mit kell tudni a GLS csomagpontba történő kézbesítésről?

Belföldi csomagszállítások esetén csomagpontra történő kiszállítás is igényelhető. Partnerünk futárai a felvételi címen felveszik küldeményedet, majd a rendeléskor megjelölt kézbesítési csomagpontban vehető át a csomag. Partnerünk sms-ben és e-mailben küld értesítést a címzett részére, a küldemény érkezéséről és az átvétel részleteiről. Az értesítőben szerepelni fog egy PIN-kód, amely a csomag… Read More