Archive

A csomagom közúton ment és nem érkezett meg a jelzett 3-5 munkanapon belül. Kérhetek kártérítést?

A közutas szolgáltatással feladott csomagok nem időgarantált szolgáltatások. A honlapunkon jelzett 3-5 munkanap egy körülbelüli tranzit idő, melyet az irányítószámok és a forgalom is befolyásolhat. A várható kézbesítési napokról előzetesen érdemes tájékozódni Ügyfélszolgálatunkon. (sürgős küldeményeknél kifejezetten ajánlott)… Read More

Mennyire pontos leírás kell a tartalomról?

Fontos, hogy csak az legyen a csomagban, ami a tartalom megnevezésnél fel lesz tüntetve. Amennyiben nincs elég hely a tartalom beírására, kérjük használd a megjegyzés részt a címadatoknál. Figyelj arra, hogy amennyiben olyan áru is kerül a csomagba, amit a felvétel előtt nem jeleztél, s a szállítás során sérül a… Read More

Nem mozog a nyomkövetésen a csomagom, s a futárcég megerősítette, hogy nem találják a dobozomat. Mit tegyek?

A legtöbb doboz egyszínű, barna, szokványos csomagolódoboz. Ha a dobozról lejön a szállítócímke, úgy a csomag fennakad a futárcég rendszerében és késedelem történik. Érdemes a dobozainkra valamilyen matricát, szimbólumot, megkülönböztető jelzést tenni. Ezzel is elősegítjük a csomag beazonosítását. Read More

A fuvarlevélen kívül mást ne írjak a dobozomra?

Hasznos dolog a dobozon feltüntetni a szokásos postai címzést és a kapcsolattartók nevét és telefonszámát. Ezeket alkoholos filccel írjuk rá a doboz falára. Read More

Milyen csomagot vesznek fel a Fürgefutár.hu partnerei?

A futárok csak becsomagolt küldeményt vesznek fel. Sporttáskába, bőröndbe, zsákba csomagolt áru (további részletek a Nem szállítható tárgyak oldalon) stb. nem megfelelő csomagolási mód. Amennyiben nem megfelelő a csomagolás, a futár megtagadhatja a felvételt. Minden olyan csomag felvehető, amely nem tartozik a veszélyes kategóriába, és a sofőr egyedül, sérülésmentesen is… Read More