Archive

A csomagom közúton ment és nem érkezett meg a jelzett 3-5 munkanapon belül. Kérhetek kártérítést?

A közutas szolgáltatással feladott csomagok nem időgarantált szolgáltatások. A honlapunkon jelzett 3-5 munkanap egy körülbelüli tranzit idő, melyet az irányítószámok és a forgalom is befolyásolhat. A várható kézbesítési napokról előzetesen érdemes tájékozódni Ügyfélszolgálatunkon. (sürgős küldeményeknél kifejezetten ajánlott)… Read More

Mennyire pontos leírás kell a tartalomról?

Fontos, hogy csak az legyen a csomagban, ami a tartalom megnevezésnél fel lesz tüntetve. Amennyiben nincs elég hely a tartalom beírására, kérjük használd a megjegyzés részt a címadatoknál. Figyelj arra, hogy amennyiben olyan áru is kerül a csomagba, amit a felvétel előtt nem jeleztél, s a szállítás során sérül a… Read More

Nem érkezett a futár a csomagért. Mit tehetek?

Ha a futár nem érkezett meg hozzád, annak több oka is lehet: Bizonyosodj meg róla, hogy kifizetted a szolgáltatást (Kaptál számlát tőlünk, átutaltad a bankon keresztül a küldés díját, stb.) Biztos sikeres volt a bankkártyás fizetésed? (A megrendelésedet lehet rögzítette oldalunk, de ha a bankkártyás fizetés sikertelen volt, attól a… Read More

Nem mozog a nyomkövetésen a csomagom, s a futárcég megerősítette, hogy nem találják a dobozomat. Mit tegyek?

A legtöbb doboz egyszínű, barna, szokványos csomagolódoboz. Ha a dobozról lejön a szállítócímke, úgy a csomag fennakad a futárcég rendszerében és késedelem történik. Érdemes a dobozainkra valamilyen matricát, szimbólumot, megkülönböztető jelzést tenni. Ezzel is elősegítjük a csomag beazonosítását. Read More

Mi történik akkor, ha a megadott súlynál nehezebb a csomagom?

1-2 kg plusz-mínusz különbség nem okoz fennakadást. De ennél nagyobb súlyeltérés kisszámlázásra kerül a Megrendelő részére. A futár elhozza azokat a csomagokat is, ahol pár kg eltérés van. De például a GLS a 40 kg feletti csomagokat automatikusan elutasíthatja, mivel náluk 40 kg lehet maximum egy csomag. A futárcégek a… Read More

Feladhatok személyes tárgyakat az EU-n kívülre UPS-el?

Sajnos nem, ugyanis a UPS nem tud a Fürgefutár.hu-n keresztül feladott személyes tárgyakat vámkezelni. Read More