Archive

Mennyi idő alatt bírálják el a káromat?

A hivatalos időtartam 30 naptári nap. A kárvizsgálat elbírálása ugyanakkor függ a kár mértékétől, a bizonyítékok minőségétől (fényképek nem elmosódottak, a másolatok olvashatóak), mennyi időn belül kapjuk meg a szükséges dokumentumokat a címzettől. Read More

Késett a csomagom, ezért üzleti kár ért. Milyen kártérítés illet meg?

A futárszolgálatok következményes károkért nem vállalnak felelősséget. A futárszolgálatok az Express szállításokat – irányítószámtól függően – garantált másnapi kiszállítással szállítják. Amennyiben a csomag a nem garantált időn belül, igazoltan a futárszolgálat hibájából történt, úgy a szállítási költség jóváírásra kerül. Read More

Hogy történik a káreset vizsgálata és elbírálása?

A káreseteket kollégáink 24 órán belül továbbítják az érintett partner felé. A futárszolgálatok – előre egyeztetett időpontban – kimennek a címzetthez, hogy a sérült árut és a csomagolást a vizsgálat idejére raktárukba szállítsák. Ezért fontos, hogy a címzett ne dobja ki a csomagolóanyagot. Read More

Megsérült a csomagom! Mi a teendő?

Ha azt tapasztalod, hogy csomagod sérült, nagyon fontos, hogy jelezd ezt a futár felé. Felénk az esetet a kárbejelentő oldalunkon küld el: https://furgefutar.hu/karigeny-bejelentes/. A sérült vagy eltűnt szállítmánnyal kapcsolatos kárbejelentést a kézbesítési dátumától számított 72 órán belül kell írásban megtenni felénk. A 72 órás határidő elmulasztása a kárigényt semmissé… Read More