Archive

Nem sikerült fizetnem kártyával, mit tegyek?

Előfordulhat, hogy az oldalon a bankkártyás fizetés nem működik. Nem fogadja el a bankkártya adataidat, nem irányít át másik felületre vagy csak simán kék halált mutat az oldal. Ilyenkor arra kérünk, hogy kíséreld meg ismét a bankkártyás fizetést az oldalon. Az ügyfélfiókodban, a  korábbi rendeléseid között látni fogod a sikertelen… Read More

Nem kaptam vissza a pénzem, pedig a bankkártyámról le lett emelve. Mi történt?

A bankkártyával fizetett, de lemondott megbízásoknál kollégáink a bankkártyádra fordítják vissza az összeget. A kártyára történő visszautalás ugyanakkor a visszafordítástól számított 3-10 munkanapig is eltarthat. Az összeg beérkezéséről érdemes saját bankodnál is érdeklődni, ha záros határidőn belül az összeg nem érkezik meg. Read More

Lemondom a megbízást, de már fizettem. Mit tegyek? Visszakapom a pénzt?

Igen. Ha lemondtad a megbízást emailben, akkor a már fizetett szállítási költséget visszautaljuk számládra. A rendelések törlése és visszautalása minden hét szerdáján történik. Read More

Van biztosítás a csomagomon?

Biztosítás külön igényelhető mindegyik partnerünknél. A biztosítás az alábbi káreseményekre köthetők: Sérülés Eltűnt csomag Nem érvényesíthető kárigénylés azokban az esetekben, ha a csomagtartalom nem sérült, de maga a csomagolás igen. Nem élhetsz kárigényléssel abban az esetben sem, ha az áru sérült, de a csomagolás nem. Nem érvényesíthető kárigénylés (késés, sérülés,… Read More

Mikor kapom meg az utánvét összeget?

Az utánvét összege a kézbesítést követő 8 munkanapon belül kerül jóváírásra a bankszámládon. A csomagküldés során beszedett utánvét összeget nem tudjuk postai úton kifizetni. Az utalást a megrendeléskor megadott bankszámlaszámra utaljuk. Fontos információ! UPS partnerünk esetében az utánvét utalás 10-14 munkanapot is igénybe vehet. DPD partnerünk minden héten kedden-szerdán utalja a feladónak… Read More

Milyen költsége van az utánvétnek?

A csomag megrendelése előtt lehetőség van utánvét igénylésére. Ez azt jelenti, hogy a csomag értékét és a szállítás díját is fizetheti a címzett a küldemény átvételekor a futárnak készpénzben, azonban a szállítási díj előzetes kiegyenlítése szükséges. Honlapunkon az Egyéb szolgáltatások lépésnél lehet jelölni az utánvétet. A beszedett összeget a sikeres kézbesítés… Read More

Van utánvét lehetőség?

Az utánvét lehetőség a honlapon, az Egyéb szolgáltatások lépésnél érhető el. Itt kell megadni a banki adatokat (kedvezményezett neve, bankszámlaszám és bank neve). Partnereink közül a DPD, UPS és GLS tudja az utánvétet biztosítani, kizárólag belföldi küldéseknél. Fontos információ! UPS partnerünk esetében az utánvét utalás 10-14 munkanapot is igénybe vehet. Read More

Mikor fizethetek?

Honlapunkon Visa/Mastercard (B-Payment) és Banki átutalás fizetési opció lehetséges. Banki utalás során a Fürgefutár.hu honlapon leadott megrendelést követően, a megrendelésről számla érkezik a számlázási adatoknál megadott email címre. A fizetés teljesítését követően tudjuk csak a futárt és a fuvarlevelet küldeni a felvételi címre. Figyelem! A banki átutalás esetében a tranzakcióról szóló… Read More

Fizethetek készpénzben a futárnál a felvételnél?

A felvétel pillanatában nincs készpénzes fizetési lehetőség. Read More