BLOG -Tippek és hasznos információk

Figyelem! Fennakadás számla kiküldésekben.

Kedves Ügyfeleink! Ezúton értesítünk Mindenkit, hogy a megrendelést követően a számlák elektronikus kiküldése akadozik. Informatikusaink már dolgoznak a hiba elhárításán. Érint minden bankkártyás és banki átutalásos megbízást. A számlák a rendszer helyreállását követően kiküldésre kerülnek természetesen, Megértéseteket és türelmeteket előre…
Olvass tovább.. »

Új Adatvédelmi Szabályzat 2018. május 25-től!

Tisztelt Ügyfeleink/Partnereink! Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk a 2018. május 25. napján hatályba lépő GDPR rendelet és az adatkezelésre vonatkozó jogszabályok előírásai alapján a személyes adatokra vonatkozó adatkezelési eljárását megfeleltette, melynek keretében Társaságunk teljes körűen gondoskodik az általa begyűjtött személyes…
Olvass tovább.. »

Irodánk zárva: Rendszerkarbantartás 2018. május 25. 12:00 órától

Ezúton értesítünk Benneteket, hogy 2018. május 25-én  12:00-tól 20:00-ig informatikai és telefonos rendszerünkben karbantartást végzünk. A jelzett időben ügyfélszolgálatunk nem lesz elérhető. Továbbá tájékoztatjuk, hogy sajnos 12 óra után leadott megrendeléseiket nem tudjuk a mai napon feldolgozni. Legkorábbi felvételi időpontok: GLS…
Olvass tovább.. »

Munkaszüneti nap: május 21-én (Pünkösd)

Kedves Ügyfeleink! Értesítünk Benneteket, hogy 2018. május 21–én (hétfőn) irodánk zárva lesz. Partnereink sem dolgoznak. Nem lesz csomagfelvétel és kiszállítás. Honlapunk a munkaszüneti napok alatt is fogadja megbízásaitokat. Az emailes megkeresésekre kedden fog tudni ügyfélszolgálatunk válaszolni. Megértéseteket köszönjük. Fürgefutár.hu Csapata
Olvass tovább.. »

Figyelem!!! DPD megbízások csúszása!

Ezúton értesítünk Benneteket, hogy 2018. május 14-én (12:45-kor) informatikai rendszerünkben, a DPD megbízások elkészítésében és kiküldésében pillanatnyi fennakadás jelentkezett. A hiba elhárításán már dolgoznak kollégáink. A DPD rendszer helyreállása után utólagosan le fogjuk gyártani a csomagcímkéket, és azokat a megadott…
Olvass tovább.. »

Munkaszüneti napok és csomagküldés: április 30-án és május 1-én

Kedves Ügyfeleink! Értesítünk Benneteket, hogy 2018. április 30–án (hétfőn) és május 1-én (kedden) irodánk zárva lesz. Partnereink sem dolgoznak. Nem lesz csomagfelvétel és kiszállítás. Honlapunk a munkaszüneti napok alatt is fogadja megbízásaitokat. Az emailes megkeresésekre szerdán fog tudni ügyfélszolgálatunk reagálni.…
Olvass tovább.. »

Április 21 – szombati munkanap!

Kedves Ügyfeleink! Értesítünk Benneteket, hogy irodánk 2018. április 21-én szombaton irodánk nyitva lesz. Ügyfélszolgálatunk azonban 16 óráig lesz elérhető. Partnereink az alábbiak szerint dolgoznak ezen a szombaton: UPS: ügyeleti jelleggel lesz nyitva, nincs csomagfelvétel, sem kiszállítás DPD, GLS, TNT: munkanapként kezeli…
Olvass tovább.. »

Telefonos ügyfélszolgálatunk átmenetileg nem elérhető!

A telefonos szolgáltatás helyreállt, köszönjük a türelmet.     Tisztelt Ügyfeleink!   Telefonos ügyfélszolgálatunk technikai okok miatt jelenleg nem elérhető, dolgozunk a probléma elhárításán.   A megoldásig szíves türelmeteket és megértéseteket kérjük.   Köszönettel, A Fürgefutár.hu csapata
Olvass tovább.. »

Rendszerkarbantartás április 12.

Ezúton értesítünk Benneteket, hogy 2018. április 12-én  16:00-tól 20:00-ig informatikai rendszerünkben karbantartást végzünk. A jelzett időben ügyfélszolgálatunk nem lesz elérhető. Megértéseteket előre is köszönjük. Fürgefutár.hu Kft csapata
Olvass tovább.. »

Fontos!!! Rendszerleállás adatbázisunkban!

Kedves Ügyfelünk! Sajnos adatbázisunkban hiba keletkezett. Kollégáink már dolgoznak a hiba elhárításán. A hiba elsősorban az alábbi rendszereket érinti: fuvarlevél készítés GLS címkék API ügyfelek részére API kapcsolatok Unas, Shoprenter, WooCommerce felhasználóknál Köszönjük türelmeteket és megértéseteket előre is! Fürgefutár.hu csapata
Olvass tovább.. »